Úvod... Kresby. Básne.. Ako je to vlastne so širokým nebadaným, ale v súčasnosti - až na dno - úpadkom art webov ako citanie.madness.sk alebo totem.cz či, visibleart.net? Súvisí to s prostými, pracovitými užívateľmi, ktorí každý deň majú čo povedať a zasypávajú galériu svojim okamžitým bordelom, pretože sú slobodní - vo svojom zbytočnom prejave a oni nikoho neurážajú a vlastne dodržiavajú pravidlá? A taký rozclivený plachý a chybný človek autentický a vnímavý - by možno aj dvakrát do roka niečo zavesil, ale jednak by sa to tam v tej kope sračiek stratilo - a na druhej strane - je to furt dookola nové a nové dielo - spoluspriaznenia na základe sympatií - vzniknutých vzájomným pochvaľovaním - nič sa nestane - Bukowski a Picasso sú furt ďaleko na druhej strane - občasná kritika drása ego - bytostná nezlúčiteľnosť s niektorými názormi inak spoluspriaznených duší - a na základe toho - konflikt medzi tým, či byť radšej ticho, alebo argumentovať proti človeku, ktorý ťa zrejme považuje za umelca - únava - nikto mi furt nepovie kto vlastne som - sračkári sa navzájom tiež podporujú a treba sa na to slobodne dívať - kto je sračkár? ... jednoducho - celá milá Hra je už, po tých začiatočných euforických rokoch, až príliš priehľadná? Zohráva v tom svoju úlohu aj fakt, že predmetní správcovia na to silne jebú? Žiadny vývoj. Žiadna selekcia, žiadna spätná väzba - ale zase aká selekcia - keď má byť sloboda?! Projekty visibleart.net alebo membrána.sk pravdepodobne majú vstupnú selekciu, ale aj tak tam vznikla chudobná bieda - už i edukovaní užívatelia, ktorých poznať podľa zvláštneho odťažitého nadironického, či postkonceptuálneho komunikovania sa zúčastňujú iba zriedka, alebo vôbec .. Alebo to bude tým, že niekdajší kvázi lídri, čo vytvárali potrebný bohémsky dojem - víťazne vstúpili do oficiálneho umeleckého povedomia, vydávajú si ozajstné knižky, usporiadávajú výstavy, alebo niektorí, ako bystrejší, pochopili prví a utiahli sa a teraz čakáme na novú živú bláznivú mladú krv? Späť... Ďalej.. Viac...